جاذبه‌های برتر استرالیا (بخش ششم)




 

جاذبه‌های برتر استرالیا

 

تور استرالیا سام سیر

 

جاذبه‌های برتر استرالیا (بخش ششم)

 

یکی از مهم‌ترین دلایل خرید بلیط هواپیما سفر به نقاط مختلف جهان است. بازدید از جاذبه‌های دیدنی سایر کشورها، بسیاری از مسافران پرواز خارجی را به وجد می‌آورد. سفر به عنوان بخشی از زندگی انسان‌ها، با تجربیات شیرین و آموزنده‌ای همراه است که می‌تواند باعث رشد و تکامل شود. اگر قصد دارید برای گذراندن روزهایی خاطره‌انگیز به استرالیا سفر کنید بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما با جاذبه‌های برتر این کشور آشنا شوید. در این مقاله و مقالات قبلی سعی کردیم تا اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار گردشگران پرواز خارجی استرالیا قرار دهیم. آگاهی از این اطلاعات می‌تواند تور استرالیا را به یکی از بهترین سفرهای زندگیتان تبدیل کند، در نتیجه مقالات ما را در این زمینه با دقت مطالعه بفرمایید.

 

 

جزیره فیلیپ

 

در حدود ۱۴۰ کیلومتری جنوب شرقی ملبورن، جزیره شگفت‌انگیز فیلیپ واقع شده است. این جزیره یک موج‌شکن طبیعی برای آب‌های عمیق بندر غربی به حساب می‌آید و نام آن از اولین فرماندار New South Wales گرفته شده است. جزیره فیلیپ به وسیله یک پل که در ابتدا چوبی بود به خاک‌های ایالت ویکتوریا وصل شده است. این جزیره ۱۰۰۰ نفر جمعیت دارد که در تعطیلات و با افزایش مسافران پرواز خارجی استرالیا به ۴۰۰۰۰ نفر هم می‌رسد.

 

این جزیره دارای مناطق وسیعی است که برای چریدن گاو‌ها و گوسفندان بسیار مناسب می‌باشد. ما به خریداران تور استرالیا که به حیات‌وحش علاقه‌مند هستند بازدید از پنگوئن‌ها و مرغ‌های دریایی جزیره فیلیپ را پیشنهاد می‌کنیم. در واقع جمعیت این پرنده‌ها بسیار زیاد و قابل توجه است و مطمئنا برای شما بسیار جذاب خواهد بود. در این جزیره امکان دیدن کانگوروها و غذا دادن به آن‌ها نیز وجود دارد که می‌تواند لذت این سفر را چندین برابر کند. حتما یک روز را برای بازدید از این جزیره و لذت بردن از طبیعت وحشی آن کنار بگذارید و دیدن از مناطق غربی جزیره و انبوهی از بزرگ‌ترین سنگ‌های ساحلی را از دست ندهید.

 

قیمت تور استرالیا

 

 

پارک ملی Nitmiluk

 

در ۲۴۴ کیلومتری جنوب شرقی شهر داردین پارک ملی Nitmiluk قرار دارد. خریداران بلیط هواپیما استرالیا با سفر به این منطقه می‌توانند از تنگه‌های بی‌شمار این پارک ملی که با قایق‌های گردشگری در دسترس هستند، دیدن کنند. اگر قصد بازدید از این پارک را دارید باید به زمان خرید تور استرالیا خود توجه کنید، زیرا در فصل‌های خشک، سطح آب تنگه‌ها پایین می‌آید و در نتیجه به یکدیگر راه ندارند اما در فصل‌های پرباران شما می‌توانید به راحتی از میان تنگه‌ها عبور کنید.

 

علاوه بر این ما به مسافران پرواز خارجی استرالیا توصیه می‌کنیم که در ابتدا از مرکز گردشگری Katherine Gorge که در فاصله ۳۰ کیلومتری شرقی شهر Katherine قرار دارد، نقشه‌هایی از تنگه‌ها را مشاهده کنند که شامل مناظر و توضیحات کاملی می‌باشد. در این مرکز می‌توانید به منظور ثبت‌نام تور نیز اقدام کنید و از دو سایت کمپینگ دائمی آن نیز استفاده کرده و چند روزی را در آنجا بگذرانید.

 

 

جزیره کوچک Lord Howe Island

 

این جزیره زیبا و کوچک که در آب‌های دریای تاسمان و قسمت شرقی بندرگاه مک کواری قرار دارد، به یکی از مقاصد گردشگری خریداران بلیط هواپیما سام سیر تبدیل شده است. زمین این جزیره دارای پوشش‌های گیاهی بسیار متنوعی می‌باشد، اما سواحل شنی و زیبای آن در میان گردشگران تور استرالیا بسیار محبوب و شناخته شده است.

 

مسافران پرواز خارجی می‌توانند از جنگل‌های نیمه گرمسیری و رودهای شفاف این منطقه دیدن کنند. مسیرهای زیادی برای پیاده‌روی در این جزیره وجود دارد که از بهترین آن‌ها می‌توان، مسیر منتهی به کوه Gower را نام برد که مناظر بی‌نظیری را به خریداران بلیط هواپیما استرالیا تقدیم می‌کند. بازدید از دسته‌های مرغ‌های دریایی از گونه کودن نقابدار و غواصی، از دیگر جاذبه‌های این جزیره می‌باشند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری استرالیا روی لینک تور استرالیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو